HTML

Snooker blog

Nagy Gergő, debreceni snooker rajongó blogja a múltról, a nagyokról és a jelen érdekességeiről. Versenyek, interjúk és videók a legszebb mérkőzésekről.

E-mail: snookerblog@gmail.com

Utolsó kommentek

  • fűrészpor: Hát ez a játék nekem kimaradt az életemből. A testvérem nézett régen folyton hasonló mérkőzéseket ... (2009.12.15. 09:08) Higgins a csúcson
  • Farkas Árpád: Jó mérkőzés volt, s szerencsére az nyert, akinek drukkoltam. Örülök, hogy visszatértél! (2009.05.07. 20:49) Higgins a csúcson
  • tibor2: Én nagy snooker rajongó vagyok. És a döntőben Higginsnek szurkolok. (2009.05.04. 01:32) Győzött a rutin
  • Takika: Csak a pontossag kedveert: 9-7 volt az elso nap utan, utana nyert 5-ot Murphy, lett 14-7, azutan 1... (2009.05.03. 12:30) Győzött a rutin
  • takee01: Ha érdekelnek benneteket a legfrissebb hírek a snooker világából, akkor itt a helyetek: www.netrip... (2008.10.24. 12:19) Shanghai Masters 1. nap
  • Utolsó 20

Magáról a játékról

Statisztika

Mindjárt vége!

2007.05.06. 10:11 Meskó Berci

Eljött hát a döntő ideje, hiszen végetértek az elődöntők, melyek nem éppen unalmas csatákat hoztak.

John Higgins 10:14-es hátrányból felállva hozta végül a mérkőzést 17:15-re. 15:14-es Maguire vezetésnél Stephen elhibázta a rózsát, így Higgins kiegyenlített, onnan pedig egyenes út volt a győzelemig. Maguire így nyilatkozott:

Elképesztő lehetőséget szalasztottam el, hisz négy frame-mel vezettem egy elődöntőben... Higgins valószínűleg a legjobb játékos a világon.
Higgins pedig elmondta, mennyit segített neki az, hogy lerakta a poharat.



Régebben, ha úgy hozta kedvem, elmentem iszogatni, jól éreztem magam és hetekig nem edzettem. De a másnapossággal nehéz jól játszani... Mostmár többet edzek, ezért jobban játszom és egészségesebbnek is érzem magam.
A másik mérkőzésre még a csata kifejezés is kevés. Hatalmas küzdelmet hozott két igazi harcos összecsapása. Shaun Murphy és Mark Selby, véleményem szerint még a Ronnie-Robertson küzdelem izgalmait is felülmúlta. Csak néhány szám: 12:12, 14:14, 16:16, azaz fej-fej mellett haladtak, habár 16:14-re még Murphy vezetett.

Selby nagy népszerűségre tett szert rövid idő alatt és tudta hozni a következő két frame-t néha olyan ütésekkel, amire még Ronnie is fintorogna. A döntő frame-ben pedig minden tudását megmutatta nekünk. E szavakkal értékelte játékát:

Egy álom az egész, gyerekkorom óta erről álmodom. 14:16-nál is pozitívan gondolkodtam és nem volt kétségem, hogy meg tudom csinálni. Most a döntőben vagyok és minden esélyem megvan, hogy meg tudom csinálni megint.

Ma kezdődik a döntő 16:15-kor és 21:00-kor is lesz műsor természetesen a Eurosporton.

Az utolsó előtti frame a Selby-Murphy mérkőzésen:

5 komment

Címkék: eurosport murphy világbajnokság eredmények döntő elődöntők műsorok higgins maguire

A bejegyzés trackback címe:

https://snooker.blog.hu/api/trackback/id/tr5871497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Farkas Árpád · http://www.frt.freeblog.hu 2007.05.06. 15:02:45

Nem olvastam még ezt a Higgins nyilatkozatot, amiből idéztetek. De nagyon meglep, amit idéztetek. Mert az ugye természetes – skót létére – ha megiszik egy-egy scotch-ot, de azt nem feltételeztem róla, hogy komolyabban űzte ezt a „sportot”…

Murphy keresztneve amúgy Shaun, de tudjátok ezt ti is, csak gondoltam szólok…

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.06. 19:34:40

Köszönjük a helyreigazítást!

Én Higginst egy igazi strébernek gondoltam, egy úriembernek, aki nem foglalkozik az itallal vagy az éjszakai élettel.

Engem is meglepett, amit mondott...

Ancha:) 2007.05.07. 11:16:08

ugye, még nincs vége? az egész hétvégét eurosport nélkül töltöttem :'(

Ancha:) 2007.05.07. 11:16:46

...bocs, hogy idepofátlankodtam :/

Meskó Berci · http://mediq.blog.hu/ 2007.05.07. 16:17:04

Ma még lesz meccs délután meg este, úgyhogy nem maradtál le a lényegről.

Mi csak örülünk, ha "idepofátlankodsz". :)
süti beállítások módosítása